Archyvas (0)
Būties centrais ir pakraščiukais. D. Mikonytės paroda Prospekto galerijoje

Būties centrais ir pakraščiukais. D. Mikonytės paroda Prospekto galerijoje

2020 05 26 / Lina Buividavičiūtė

Kūno trapumas ir modifikacijos, pavidalas, pilnas tuštumos, kurią užpildo ligos kvapas, magnetinio rezonanso tomografijos garsai, ligoninių blokai, vaikystės sekretai, visas būties herbariumas, žydintis ir nykstantis tiesiog akyse. Išklausti, nuskenuoti ir išpiešti, išsaugoti ir nutrinti – kuriant ir naikinant, išgaunant naujas esaties ir irimo formas. Apie kūną – nekūniškai, vengiant odos paklodžių, deklaratyvumo. Apie kūną – iš nuotolių ir artėjimų, iš simbolių ir medicininių nuotraukų, iš muziejų eksponatų, iš sutrintų gėlių kotelių, iš tekstų ir muzikos.

 
Vėl vengiu tarti jos vardą. Dalios Mikonytės paroda „bust“

Vėl vengiu tarti jos vardą. Dalios Mikonytės paroda „bust“

2020 05 22 / Agnė Narušytė („7 meno dienos“)

Valio! Pagaliau niekas nesikabinės, kai eisiu per miestą be kaukės. Ir einu – Gedimino prospektu. Nebereikia slėptis ir dusti, spindi ką tik sušlapęs asfaltas. Prisėdu kavinėje. Nors šalta, žieminė striukė sukuria miegmaišio efektą. O tada – į Prospekto galeriją, kur jau dvi savaites veikia Dalios Mikonytės paroda „bust“. Gerai, kad po šio standartinio intervalo neužsidarė – spėjau pamatyti ir parašyti. Kad ir jūs nueitumėte, nes verta.

 
Teatras be ribų I: raudóna, júoda ir bálta. D. Matvejevo paroda

Teatras be ribų I: raudóna, júoda ir bálta. D. Matvejevo paroda

2020 05 21 / Julijus Lozoraitis („7 meno dienos“)

Dmitrijaus Matvejevo fotografijų paroda „Nekrošiaus teatras: abipus uždangos“ Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejuje Vilniuje yra pradžia renginių ciklo „Kvadratas“, skirto režisieriaus Eimunto Nekrošiaus kūrybai. Parodoje eksponuojama per keturiasdešimt stambaus formato 40 x 60 cm ir 60 x 90 cm nuotraukų.

 
Kanonizuota emocinė retrospekcija

Kanonizuota emocinė retrospekcija

2020 03 12 / Ričardas Šileika

Pastaraisiais dešimtmečiais itin populiarus ir naudojamas metodas, kai iš fakto, iš įvykio, iš istorijos konstruojamas meno kūrinys. Šiuolaikinių menininkų darbo medžiaga yra socialinė aplinka. Tai vadinamas meninis tyrimas. Būtent šiam meno rinkoje vyraujančiam žanrui priskirtina ir Marijos Kapajevos paroda „Nuostabi svajonė, nors ir neaiški“.

 
Nėra žmogaus, nėra svajonės. Marijos Kapajevos paroda „Nuostabi svajonė, nors ir neaiški“

Nėra žmogaus, nėra svajonės. Marijos Kapajevos paroda „Nuostabi svajonė, nors ir neaiški“

2020 03 06 / Agnė Narušytė („7 meno dienos“)

2014–2017 m. Marijos Kapajevos kurta instaliacija apie Narvoje 2010 m. uždarytą tekstilės fabriką „Kreenholm“ yra ne tik simbolinis grįžimas namo, bet ir pamąstymas apie daugumos, virtusios praeities iliuzijose uždaryta mažuma, būsenas.

 
Iš/gyvenimo mimikrijos į vaizdą, garsą, tekstą

Iš/gyvenimo mimikrijos į vaizdą, garsą, tekstą

2020 02 18 / Ričardo Šileikos palaidi retoriški mintijimai Gerdos Paliušytės parodoje „Ceciliui“

Teksto asociatyvus siejimas su vaizdu man žinoma. Nevokiu, kaip muzikai suteikiamas vaizdas. Ar kitapusiškai - prie turimo vaizdo kuriamas / jungiamas garsas? Ar kompozitorius žino galimą vaizdą? Ar vaizdininkas „girdi“ reginyje taktą, pustonius?

 
Vaizdo detektyvai – ironiškai. Mikko Waltari paroda „Dokumentinis spektaklis“

Vaizdo detektyvai – ironiškai. Mikko Waltari paroda „Dokumentinis spektaklis“

2020 01 31 / Agnė Narušytė („7 meno dienos“)

Jei ne paveikslinis dydis, daugelis Mikko Waltari kadrų būtų gana kasdieniški. Sujauktų peizažų, nejaukių komercinių pastatų, apleistų statybų dokumentai. Nieko dramatiško nematyti. Išskyrus kelis kartus pradėto ir nebaigto, galbūt vėl pradėsimo nacionalinio stadiono griaučius. Tačiau dydis ir vaizdo kokybė įtraukia į detektyvą. Renki detales kaip įkalčius (iš kur Vilniuje prie to gelžbetoninio „koliziejaus“ atsirado lama?). Pamažu iššifruoji ne tik tos konkrečios vietos, bet ir šiuolaikybės „nusikaltimą“.

 
Algis Griškevičius: nebeaišku, ar barbarai stovi už mūsų vartų, ar čia mes stovim prieš vartus?

Algis Griškevičius: nebeaišku, ar barbarai stovi už mūsų vartų, ar čia mes stovim prieš vartus?

2019 12 18 / Jolanta Kryževičienė (www.vilniausgalerija.lt)

„Prospekto galerijoje“ veikia vieno žymiausių Lietuvos menininkų – tapytojo, fotografo, objektų kūrėjo – Algio Griškevičiaus naujausių fotografijų paroda „Jų apeigos“ (veiks iki sausio 21 dienos). Kas porą metų visuomenei pristatantis vis naujus, netikėtus kūrybos atradimus, šį kartą menininkas praskleidžia ir savo kūrybos užkulisius: parodoje galima pamatyti trumpą videofilmą, kuris buvo sukurtas įgyvendinant fantastiškas fotografijos idėjas.

 
Dvi fotografijų parodos: tikrovių ir civilizacijų konfliktas

Dvi fotografijų parodos: tikrovių ir civilizacijų konfliktas

2019 12 18 / Agnė Narušytė (

Dvi dabar Vilniuje veikiančios fotografijos parodos siūlo priešingas tikrovės versijas, bet netikėtai „susitinka“ skubančio užbaigti metus žiūrovo galvoje. Tai Algimanto Kunčiaus portretų galerija ir Algio Griškevičiaus surežisuotos apeigos.

 
LFS 50-mečiui: kaip suburti bendruomenę, arba pokalbis su Jonu Staseliu

LFS 50-mečiui: kaip suburti bendruomenę, arba pokalbis su Jonu Staseliu

2019 12 17

Lietuvos fotomenininkų sąjungos 50-mečio proga apie skirtingas organizacijos veiklas kalbamės su buvusiu Sąjungos pirmininku Jonu Staseliu.

 
  1 2 3 4 5 6 7 ... 21 22 23  
00370 5 2611665
Gedimino pr. 43, LT-01109 Vilnius
Sprendimas: Cloudlab.lt