Archyvas (0)
Pora metų iki istorijos. Romualdo Požerskio paroda apie baikerius Prospekto galerijoje

Pora metų iki istorijos. Romualdo Požerskio paroda apie baikerius Prospekto galerijoje

2021 04 16 / Agnė Narušytė („7 meno dienos“)

Dažnai fotografija veikia ne todėl, kad ji – menas, o, priešingai, kai ji – tik dokumentas. Tokia ji ir yra Romualdo Požerskio parodoje „Neramūs keliautojai“. Kas nebūtų pasiėmęs fotoaparato ir kameros į pirmąją kelionę nauju motociklu aplink Lietuvą kartu su draugais? Tik tas, kas tada tokių daiktų neturėjo.

 
Saulėraščių fenomenas (kritinė recenzija apie Žilvino Kropo fotokūrybą)

Saulėraščių fenomenas (kritinė recenzija apie Žilvino Kropo fotokūrybą)

2021 04 13 / Prof. dr. REMIGIJUS VENCKUS, medijų menininkas ir kritikas

Ž. Kropas, griežtai puoselėdamas grynąją alternatyviąją fotografiją ir laikydamasis savo meninės kūrybos programos, yra tas asmuo, kuris siekia reanimuoti reprodukavimo amžiuje pašalintą kultinį meno pamatą. Jis fotografijai suteikia tai, kas priklauso tradicinei dailei: originalą, autentiškumą ir gero skonio ugdymą!

 
Gintauto Trimako fenomenas

Gintauto Trimako fenomenas

2021 04 09 / Monika Krikštopaitytė („7 meno dienos“)

Kovo 23 d. – balandžio 10 d. Vilniaus fotografijos galerijoje (Didžioji g. 19 / Stiklių g. 4) atidaryta menininko Gintauto Trimako personalinė paroda „#Slinktys #Dariniai #Spalva“. Jos proga, nedrįsdama praleisti specifinių žinių reikalaujančio fotografijos konteksto, apie Gintautą Trimaką kartu pamąstyti kviečiu ne kartą jo darbus analizavusią kolegę Agnę Narušytę.

 
Šviesos dokumentai iš atminties archyvo

Šviesos dokumentai iš atminties archyvo

2021 04 02 / Ričardas Šileika

Gintautas Trimakas jau seniai veikia fotografijos beobjektėje erdvėje, jam seniai nebereikalingas socialus naratyvas. Jis itin guviai ir receptyviai stebi mus supančiojo būvio apraiškas. Jis visiškai kliaujasi šviesai imliais paviršiais. Sumaniai ir dėmesingai vykdo šviesoraščio ceremonijas ir ritualus.

 
Fotomenininkė Irena Giedraitienė: „Fotografija – mano likimas“ (interviu)

Fotomenininkė Irena Giedraitienė: „Fotografija – mano likimas“ (interviu)

2021 03 27 / Gediminas Kajėnas (15min)

Irena Giedraitienė (g. 1935) – bene vyriausia Lietuvos fotografė, su fotoaparatu nesiskirianti jau daugiau nei šešis dešimtmečius. Nors visą gyvenimą dirbo kitus darbus, tačiau, kaip pati teigia, būtent fotografija buvo jos džiaugsmo, kūrybos bei vidinio tapsmo laboratorija.

 
Baigtis, įkūnijanti gyvybę. Ginto Kavoliūno paroda „Nature morte“

Baigtis, įkūnijanti gyvybę. Ginto Kavoliūno paroda „Nature morte“

2021 03 24 / Danguolė Ruškienė

Klaipėdos Parodų rūmuose vasario pabaigoje išeksponuota Ginto Kavoliūno personalinė paroda „Nature morte“. Deja, dėl užsitęsusio karantino šią parodą daugiau nei tris savaites buvo galima pamatyti tik virtualiai. Ir tik šiandieną, nuo kovo 24 d., ji atidaroma tiesioginiam susitikimui su žiūrovu. G. Kavoliūno fotografiją vienareikšmiškai derėtų priskirti tiems kūriniams, kurių peržiūra kompiuterių ekranuose visiškai netinkama.

 
#Laikonėra. Jeigu taptume patersonais

#Laikonėra. Jeigu taptume patersonais

2020 12 15 / Danguolė Ruškienė

Nuo rugsėjo mėnesio socialiniame tinkle „Facebook“ veikia diskusijų platforma #Laikonėra, kurioje kiekvieną dieną fotografijomis apsikeičia Remigijus Treigys ir Benas Šarka. Kas mėnesį šie pašnekesiai vaizdais perkeliami į vieną skaitmeninio fotografijų albumo dalį, kuriame, be fotografijų, pateikiamos ir menotyrinės įžvalgos. Neseniai buvo pristatyta 3-ioji albumo „Laiko nėra“ dalis. Iki metų pabaigos, kada pasibaigs projektas, bus paskelbta paskutinė – 4-oji šio skaitmeninio leidinio dalis.

 
Laikas gyventi

Laikas gyventi

2020 12 04 / Margarita Matulytė

1967-ųjų ruduo. Vilnius. Atidaromi Dailės parodų rūmai – pagrindinė modernizmo reprezentacinė ekspozicinė erdvė. Lietuvos kino studijoje sukuriamas filmas apie kryždirbį Vincą Svirskį – režisieriaus Roberto Verbos poetinė dokumentika be antireliginės propagandos. „Vagos“ leidykloje spaudai rengiamas pirmasis „Lietuvos fotografijos“ metraštis, kuriuo bandoma visam pasauliui (lietuvių, rusų, anglų, prancūzų ir vokiečių kalbomis, 10 000 egzempliorių tiražu) pranešti, kad yra tokia šalis Lietuva, kurioje talentingi fotografai kuria ne idėjinę, o meninę tiesą.

 
Kai #Laikonėra

Kai #Laikonėra

2020 09 25 / Danguolė Ruškienė ("7 meno dienos")

Šiandieninė situacija šalyje, o taip pat ir pasaulyje, neleidžia pamiršti to laiko, kai visi kartu ir kiekvienas atskirai išgyvenome asmeninį ir visuotinį sąstingį. Užsidarėme namuose, o aktyvus gyvenimas, vykęs TG (tikrame gyvenime) kurį laiką buvo užšaldytas. Vieni, ignoruodami pandemijos situaciją, dirbo toliau įprastu ritmu, tik kitoje vietoje. Kiti, atsidūrę profesinio neveiksnumo būsenoje, prisiminė apie bendravimo su artimaisiais privalumus ir ramiai leido dienas jų draugijoje.

 
Visais laikais lygiosios nepageidaujamos.Žiūrovo išvedžiojimai ir suvedžiojimai kolektyvinėje parodoje „reStart“

Visais laikais lygiosios nepageidaujamos.Žiūrovo išvedžiojimai ir suvedžiojimai kolektyvinėje parodoje „reStart“

2020 08 27 / Ričardas Šileika

Ir kaip suprastina – restartuoti? Manding, imlus ir pagavus, akylus ir jautrus menininkas visada regi šviežiai. Argi kitaip jis įgalėtų sukurti ką įstabaus, prakilnaus, įžvalgaus, aprėpto. Menininkas yra vanduo. Purslojantis, taškantis, veržliai sraujus, o ilgainiui – ir lygiaviršėjantis, rimstantis, apeinantis plūdenomis. Tai yra „įsitaisęs“ atpažįstamą stilių. Arba įkyriai kartojantis tą patį įvaizdį.

 
  1 2 3 4 5 6 7 ... 20 21 22  
00370 5 2611665
Gedimino pr. 43, LT-01109 Vilnius
Sprendimas: Cloudlab.lt