Archyvas (0)
Anamorfiniai skaidrių žaidimai: katalogas

Anamorfiniai skaidrių žaidimai: katalogas

2016 12 28

Pristatydami Aurelijos Maknytės knygą „Burning Slides“ („Degančios skaidrės“) šių metų Nidos fotomenininkų simpoziume leidėjai Gytis Skudžinskas ir Vilma Samulionytė pasakė, kad nuo kitų „NeRutinos“ knygų ši skiriasi tuo, jog išleista kaip katalogas. Tokį knygos sprendimą ir jo įvardijimą galima laikyti metafora, o galima priimti rimtai – kaip skaitymo ir darbo su skaidrėmis nuorodą.

 
 Algirdas Šeškus – TV

Algirdas Šeškus – TV

2016 12 27

Algirdas Šeškus visada nustebina. Kai jau atrodo, kad jo archyvas išeikvotas, jis padeda ant stalo naują knygą ir matau – jis begalinis, o ir matytos fotografijos naujame kontekste keičia tapatybę. Pavyzdžiui, tas akiniuotas dėdulė peršviestu veidu, tvarkingai sėdintis už kontorinio stalo – tušinukas paruoštas, rašys papeikimą. Margaritos Matulytės sudarytoje knygoje „Archyvas (Pohulianka)“ jis buvo virtęs „zonos viršininku“: „Be vardo, be veido, be vietos, be metų“. Dabar jis – tik vienas iš daugybės televizijos šviesos išvargintų žmonių. Gal koks pranešėjas.

 
Remigijus Treigys: „Net ir bandydamas eksperimentuoti, nuo savo braižo nepabėgsi“

Remigijus Treigys: „Net ir bandydamas eksperimentuoti, nuo savo braižo nepabėgsi“

2016 11 15 / Vaiva Lanskoronskytė, Bernardinai.lt

Pokalbis su fotomenininku Remigijumi Treigiu (g. 1961), taip pat ir pati aplinka neįtikėtinai primena menininko darbus. Dirbtuvėse dūzgiantis radiatorius, tylos pauzės susimąsčius… Kalbamės apie daug ką – vidinį vaizdą, garso gimimą fotografijos kadre, apie ilgą vaizdo išnešiojimą, metus ir daugiau galinčias trukti kūrybines pauzes, negatyvų sunaikinimą, kai nuotraukos jau atspaustos, nes grįžti prie to paties, anot menininko, nėra prasmės. Nė vienas grįžimas negali būti toks pat.

 
Nepasiekiamas geografijoje, neapeinamas fotografijoje

Nepasiekiamas geografijoje, neapeinamas fotografijoje

2015 07 24 / Mindaugas Klusas

Sostinės „Prospekto“ galerijoje veikia Alfonso Budvyčio (1949–2003) fotografijų paroda „Iškalbinga tyla“: intymi ir atvira, ironiška ir melancholiška, paliesta atidžiai aplinką stebinčio menininko žvilgsnio.

 
 Daugiau nei 100 procentų. Pokalbis su G. Česoniu ir I.Meilute-Svinkūniene knygos apie Vitą Luckų apdovanojimo proga

Daugiau nei 100 procentų. Pokalbis su G. Česoniu ir I.Meilute-Svinkūniene knygos apie Vitą Luckų apdovanojimo proga

2015 07 24 / Agnė Narušytė

Liepos 8 d. Arlio antikiniame teatre buvo paskelbti svarbiausio Europos fotografijos festivalio „Arlio susitikimai“ („Les Rencontres d’Arles“) apdovanojimai. Niekas turbūt nesitikėjo, kad antrą kartą per šešerius metus čia suskambės Lietuvos vardas – 2009 m. Rimaldas Vikšraitis tapo metų atradimu, o šiemet Margaritos Matulytės ir Tatjanos Luckienės-Aldag sudaryta Vito Luckaus monografija „Vitas Luckus. Kūryba/biografija“ paskelbta geriausia istorinės fotografijos knyga.

 
 Vertingos fotografijos tebetraukiamos iš šiukšlių konteinerių

Vertingos fotografijos tebetraukiamos iš šiukšlių konteinerių

2015 06 29 / Irena Budrienė

Fotografijos muziejus pakvietė į pokalbį apie fotografų archyvų išliekamąją vertę, jų, kaip reikšmingos Lietuvos kultūros paveldo dalies, saugojimo problemas. Fotografui neapsisprendus, kaip saugoti savo archyvą, vertingas palikimas atsiduria šiukšlių konteineryje. Ką daryti, kad taip neatsitiktų, diskutavo Šiaulių fotografijos muziejaus vadovė Vilija Ulinskytė-Balzienė, fotografijos istorikė dr. Margarita Matulytė, kultūros kritikas Virginijus Kinčinaitis, Lietuvos fotomenininkų sąjungos pirmininkas Jonas Staselis, LFS Kauno skyriaus vadovas Gintaras Česonis, LFS Klaipėdos skyriaus pirmininkas Darius Vaičekauskas. Diskusiją moderavo menotyrininkė Ieva Meilutė-Svinkūnienė.

 
  1 2 3 ... 16 17 18 19 20 21 22  
00370 5 2611665
Gedimino pr. 43, LT-01109 Vilnius
Sprendimas: Cloudlab.lt