Archyvas (0)
Prieš šimtą metų. Kęstučio Grigaliūno videoinstaliacija

Prieš šimtą metų. Kęstučio Grigaliūno videoinstaliacija

2018 02 16 / Agnė Narušytė, „7 meno dienos“

Vilniaus galerija „Artifex“ – viena mažiausių, bet Kęstutis Grigaliūnas ją dar sumažino. Paliko tik vieną kambarį, tik ekraną, į kurį galima žiūrėti tik iš labai arti. Kad „įeitum“ į vaizdą, įeitum į istorijos miražą, kuriamą fotografijos, projektoriaus šviesos ir galerijos prietemos. Ekrane vienas kitą keičia 600 portretų – ką tik atkurtos Lietuvos kariuomenės savanoriai, šauktiniai kareiviai ir puskarininkiai.

 
Kodėl nepradėjus į Lietuvos istoriją žiūrėti konceptualiau? (Vytauto Augustino paroda „Fotografavau Lietuvą“)

Kodėl nepradėjus į Lietuvos istoriją žiūrėti konceptualiau? (Vytauto Augustino paroda „Fotografavau Lietuvą“)

2018 02 10 / Ieva Šukytė, „Literatūra ir menas“

Šalia Balio Buračo V. Augustinas yra mylimiausias Lietuvos nacionalinio muziejaus tarpukario fotografas. Dabartinę parodą lydi LNM išleistas autoriaus kūrybą pristatantis fotoalbumas „Fotografavau Lietuvą...“, kurį sudarė fotografas ir fotografijos tyrinėtojas Stanislovas Žvirgždas.

 
Už liūdnumo. Remigijaus Pačėsos paroda „Geltona gulbė neatplauks“

Už liūdnumo. Remigijaus Pačėsos paroda „Geltona gulbė neatplauks“

2018 02 09 / Monika Krikštopaitytė, 7md.lt („7 meno dienos“)

Tinkamai rodomos Pačėsos nuotraukos gali nusivesti už liūdnumo. Kažkur, kur palikęs vaizdą žvilgsnis prasibrauna ne prie žinios, o pokalbio, susumavimo, išminties.

 
Objektas inkognito (Artūro Šeštoko paroda „Miestas inkognito“)

Objektas inkognito (Artūro Šeštoko paroda „Miestas inkognito“)

2018 02 03 / Eglė Deltuvaitė, 7md.lt („7 meno dienos“)

Miestas be nereikalingo patoso, nesusireikšminęs, šiek tiek išsekęs, bet neištrinamas iš atminties. Savitą mąstymo ir buvimo ritmą, savitą tylą turinti Klaipėda. Sutikti klaipėdiečiai, kaip ir miestas, daugžodžiauti nemėgsta – tik tiek, kiek reikia, ir lėtai juda toliau. Fotografinį miesto archyvą kelis dešimtmečius kuriantis Artūras Šeštokas naujuoju ciklu „Miestas inkognito“ pagrindinio kūrybos objekto neišduoda, tačiau ir neapnuogina.

 
Atminties žaidimai. Vilmos Samulionytės ekskursas į nutylėtą šeimos istoriją

Atminties žaidimai. Vilmos Samulionytės ekskursas į nutylėtą šeimos istoriją

2018 02 02 / Paulina Blažytė, 7md.lt („7 meno dienos“)

Viena pagrindinių fotografijos funkcijų neabejotinai galima laikyti praeities vaizdų, t. y. atminties, išsaugojimą. Fotografijos, ar jos būtų mėgėjiškos, ar meninio pobūdžio, neretai mums primena apie svarbius įvykius – istorinius, politinius, kultūrinius ar asmeninius. Kartais istorinės ir asmeninės patirtys susipina, riba tarp jų tampa nematoma. Vieną iš tokių pavyzdžių nagrinėja Vilma Samulionytė parodoje „Liebe Oma, Guten Tag! arba Tylos paktas“.

 
Naujo laiko metropolyje. Algirdas Šeškus, naujas laikas, Vilnius: TV Play, 2016–2017

Naujo laiko metropolyje. Algirdas Šeškus, naujas laikas, Vilnius: TV Play, 2016–2017

2018 01 26 / Agnė Narušytė, 7md.lt („7 meno dienos“)

Jau porą metų Algirdas Šeškus leidžia seriją sąsiuvinių „naujas laikas“. Tuos sąsiuvinius kiti gal vadintų „zinais“.

 
Robertas Gabrys: „Fotografija - visada „ant bangos“

Robertas Gabrys: „Fotografija - visada „ant bangos“

2018 01 16 / Rūta Žukė, „Vakarų ekspresas“

„Roberto darbai - tai tylos ir pauzės estetika, bendravimas su žiūrovu, dažniau lydimas vidinio balso nei aiškaus žodžio.“

 
Fotomenininkas R. Požerskis: pralaimėjimai mus grūdina

Fotomenininkas R. Požerskis: pralaimėjimai mus grūdina

2018 01 06 / Šarūnė Kutinskaitė-Būdavienė, "Kauno diena"

"Kaip kažkada pasakė mano mokytojas Aleksandras Macijauskas, pasirinktą temą ar objektą reikia išfotografuoti taip plačiai ir giliai, kad jau kitiems neliktų erdvės dar ką nors sukurti. Aš taip ir padariau."

 
Fotografas Stasys Povilaitis: Esu snobas ir to nesigėdinu

Fotografas Stasys Povilaitis: Esu snobas ir to nesigėdinu

2017 12 11 / Danutė Šepetytė, „Vakarų ekspresas“

Stasys Povilaitis, fotografas, turėčiau sakyti - fotomenininkas, bet bijau, kad jam taip nepatiks (nors beveik visi šios genties atstovai neprieštarautų šitaip pašaukti), nesiimtų nei jūsų, kuklus skaitytojau, nei manęs, kuklios žurnalistės, fotografuoti: nepykite, sakytų, va kai gausite Nacionalinę premiją arba jei imsiu jus garbinti, tada prašom. Ir ne tik dėl to, kad gailėtų brangios fotojuostos, ne, sako: „Esu snobas ir to nesigėdinu.“

 
Ką veikia parodos? Trys autoriai trimis požiūriais

Ką veikia parodos? Trys autoriai trimis požiūriais

2017 11 24 / Monika Krikštopaitytė, „7 meno dienos“

Gintauto Trimako „Išėjimai“ Lietuvos fotomenininkų sąjungos „Prospekto“ galerijoje. Giedriaus Jonaičio „Mano istorijos“ Vilniaus dailės akademijos parodų salėse „Titanikas“. Andriaus Zakarausko tapybos paroda „Bodybuilding“ Vilniaus dailės akademijos tekstilės galerijoje „Artifex“.

 
  1 2 3 ... 17 18 19 20 21 22 23  
00370 5 2611665
Gedimino pr. 43, LT-01109 Vilnius
Sprendimas: Cloudlab.lt