Prisistatydama autorė trumpai apžvelgs savo kūrybą nuo 2009 m. ir palies svarbiausius savo darbus, tokius kaip „Kosha“, „60 monumentų. Lietuvos metrikacijos skyriai“, ir projektą „Liebe Oma, Guten Tag!“, kuriame nagrinėjamos vis dar aktualios Antrojo pasaulinio karo pasekmės regionui. Paraleliai filmui buvo sukurti paroda ir leidinys, sujungiantys šeimos archyvines fotografijas, laiškus, vaizdo medžiagą ir objektus. Kūrinys „Kosha“ gimė Saudo Arabijoje, kai autorė dirbo moterų fotografijos studijoje. Šiuo metu, po penkiolikos metų, Samulionytė peržvelgia tuomet kurtus darbus studijoje, gatvėje ar asmeninėje aplinkoje, dėliodama prisiminimą apie patirtį. Atstumas per laiką įgalina neutraliau žiūrėti į tuo metu kurtus darbus ir iš jų sudėlioti vykusią istoriją. Kaip menininkė, autorė save laiko konceptualios fotografijos atstove, kvestionuoja visuomenės ritualus, paveldėjimą, atmintį ir įpročius.
Vilma Samulionytė gimė 1978 m. Jonavoje. 2002 m. baigė studijas Kauno technologijos universitete, o 2009 m. – fotografijos studijas Prahos kino ir televizijos scenos menų akademijoje (FAMU), Fotografijos katedroje. Po stažuotės Stambule (Turkija) ir baigusi mokslus dirbo fotografijos studijoje Rijade (Saudo Arabija). Grįžusi į Lietuvą pradėjo dirbti Lietuvos fotomenininkų sąjungoje parodų kuratore ir Nidos tarptautinio fotografijos simpoziumo meno vadove. Kartu su menininku Gyčiu Skudžinsku 2014 m. įkūrė leidybinę platformą „NoRoutine Books“, kuri leidžia limituoto tiražo knygas. 2013 m. ir 2017 m. buvo UNESCO-Aschberg rezidencijų programų dalyvė Itaparikoje, Brazilijos Sacatar institute. 2022 m. tapo Balio Buračo fotografijos premijos laureate.