Atgal
Michael Freeman. Fotografo akis

Geresnės skaitmeninės fotografijos:
kompozicija ir dizainas
fotoprofas, 2009, 192 psl.


Fotografijos eksperto ir autoriaus Michael Freeman  knyga „Fotografo akis“ iš esmės skiriasi nuo didžiulio kiekio įvairiomis kalbomis mus užplūdusių knygų, mokančių techninių gudrybių, technikos pažinimo, „Photoshop‘o“ ir kitų postprodukcijos galimybių.  Tai knyga apie skaitmeninės fotografijos kompoziciją, kitaip tariant apie vizualinę fotografijos kalbą, netgi savotišką fotografijos gramatiką, ar jos filosofiją.
Ką „sako“ ar kodėl „tyli“ jūsų fotografijos? Kodėl vienos fotografijos paveikios, ekspresyvios, emocingos, o kitos – ne? Kaip tai keičia objektyvo židinio nuotolis, taškas iš kurio fotografuojate, vaizdo komponavimas, objektų išdėstymas kadre? Kokios yra kompozicijos fotografijoje taisyklės ir kodėl, bei kaip jos laužomos?
Knyga skirta fotografams, studijuojantiems fotografiją ir vizualinius menus, entuziastams, kurie jau suprato, kad fotografuoja ne fotoaparatas, o žmogus. Tai viena iš perkamiausių fotorgrafijos knygų, viena iš geriausių vizualinio dizaino ir kompozicijos knygų, aiškiai ir suprantamai aprašanti kaip veikia vizualiniai fenomenai fotografijoje. 

Michaelis Freemanas – tarptautiniu mastu pripažintas fotografas, jis rašo apie keliones, architektūrą ir Azijos meną. Ypač išgarsėjo kaip specialiųjų efektų specialistas. Jau daug metų M. Freemanas – svarbiausias Smithsonian žurnalo fotografas, taip pat jis dirbo Time-Life Books ir National Geographic leidiniuose, paraše daugiau kaip 20 knygų apie fotografiją, tarp jų ypač didelės sėkmės sulaukusią Digital SLR Handbook (Skaitmeninio SLR vadovėlį).

 

 

 
Kiti leidiniai